Tuesday 27 December 2011

Meet Him Again ! (':

Assalamualaikum Dan Selamat Petang Saya Ucapkan . Pada Hari Dan Petang Yang Cerah Ini , Saya Ingin Story-Mory Berkenaan Dengan Title Di Atas Yee . Di Persilakan Saya Sebagai Pencerita Story-Mory Tersebut . *HAHAHAHAHA ! selaka pa bunyi aku ya dorr . now , kuw mok pakey Bahas Malaysia gik :D buh tetak , paloyy ! HAHAHAHA ! :D shhh~* nak tau tak , saya OUTING lagi yesterday . dengan Nana and Echam . cam biasa laa yang Nana akan jadi Ubat Nyamuk kiteorg . HAHAHAHA ! even saya dengan Echam dah meet kan , still Rindu kat dalam Hati nihh . cam mane yang saya pernah Update yang lepas . paling lucu la kat PARKSON , SIBU  tadi , saya dengan Echam sama-sama PENIPU . HAHAHA ! yelaa . saya cakap kat dia yang saya tak jadi OUT dengan Nana sebab Nana tak dapat HANGOUT sama . saya tengah tunggu bas . bas pun belum datang . padahal , saya dengan Nana dah sampai kat PARKSON , SIBU time tuu . saya dengan Nana nak kasi Surprise la tek , tekenokk . HAHAHA ! pastu , kita org cakap kat Echam yang dia mesti tunggu tingkat 5 , tempat dudok depan Computer Centre tuu . pastu , dia cakap yang dia dah sampai PARKSON , SIBU . tu la saya cakap lagi tunggu kat Tingkat 5 . dia tak datang-datang . saya cakap kat Nana 'lambat betul la OnTheWay si Echam nih' sementara tunggu si Echam ni , tergelak-gelak macam orang gila je saya dengan Nana . ye laa . ketawa tengok gaya orang ramai . HAHAHAHA ! boring + lambat betul tunggu si Echam ni . cakap OnTheWay . PENIPU ! HAHAHA ! so , saya dengan Nana jalan-jalan sementara tunggu si Echam tuu . 15 minit dah lalu , saya dengan Nana pergi lagi tempat duduk depan CC kat Tingkat 5 tuu . takut-takut Echam dulu yang datang . kang tak jadi Surprise kitaorg :) HAHAHAHA ! jam dah pukul 1:30 , punya la lama si Echam ni . *mun urg tggu , nang bebulu keja ny . HAHAHAAH !* so , saya tanya kat dia 'awak kat mane sekarang ni ? lama betul laa' and then , dia cakap 'saya dah nak sampai PARKSON , SIBU . tadi balik jap , tuka baju . kotor sebab air oren tertumpah kat baju' so , saya cakap lagi 'tu laa . jangan jadi Pengotor sangat . HAHA ! tunggu saya kat Tingkat 5 , tempat yang saya cakap tadi' 5 minit , dia texting dengan saya yang dia dah kat Tingkat 5 . punya la saya dengan Nana cari budak tuu , TAKDE LANGSUNG ! tu saya cakap PEMBOHONG ! HAHA ! twus saya reply text dia 'nampak betul penipu . kawan saya cakap awak takde pun kat Tingkat 5' . so , saya dengan Nana tak puas hati . cari and cari lagi . TAKDE ! pastu , Nana terpandang kat sorang lelaki tuu . Nana cakap Hensem . lepas tuu , Nana menjerit ! tu saya cakap 'nape?' dia cakap 'laki yang aku tengok kat tingkat 3 tadi tu Henem , tapi rupa-rupanya Echam !' HAHAHAHA ! tu la saya ketawa macam nak pecah perut . gelak-gelak , semua orang tengok . *hensem gilak ka Echam ya sampey Nana sikpat beza gik Echam an laki laen ? HAHAHA ! bangga lokk :p* pastu , saya cakap kat Nana , 'cam mane nih ? tak kan aku nak lari kot ? takpee . buat selamber je laa . nak lari pun tak tau nak lari mane:)' Echam pun datang kat tempat kitaorg . tu saya cakap kat Nana 'patut la laen jer , Echam dah potong rambut :))' Echam cakap 'owh . PEMBOHONG jugak makwe aku nih . HAHAHA ! sama-sama PENIPU  la hari ni kan ? HAHAHA !' tu saya cakap 'takpee , sekali sekala . bukan ny selalu dapat tipu pakwe' twus Nana cakap 'nak kasi surprise la tek , teken0okk . HAHAHAHA !' ketawa macam org gila ! :D Nana punya pasal laa tuu . takpee . saya Happy time tuu . time jalan-jalan , teringat lagu hal tuu . aduhh . I MISS AT THAT TIME .  abiz first story , ni second story pulak . Nana tetiba jer takut kat sorang laki tuu . rupa-rupa ny , laki tu GILA ! HAHAHAHA ! *perey tetak tgga urg Gila ya dorr . HAHAHAAH !* ade la sorang perempuan tuu tengah usik hidung dia . so , lepas tu , orang GILA tu pun ikut ape yang perempuan tu buat . orang GILA tu cakap perempuan tu GILA , padahal , dia sendiri yang GILA . HAHAHA ! tu la Nana ketawa , nasib orang GILA tu tak kejar kamiorg . takpee . HAHA ! abz second story , third story , kamiorg pergi kat WATERFRANT . jalan kaki . takpee . sama-sama berpanas :)) so , sampai jer kat situ , we snap picture . banyak la jugak picture d'snap olah Nana . tapi , kebanyakkan picture yang Nana snap time saya dengan Echam tengah bercakap , ada yang ternganga laa . HAHA ! malas nak upload :) time kat WATERFRANT tuu , Echam cakap camni kat saya 'yangg , banyak orang tak puas hati dengan hubungan kita ni' so , saya cakap 'sukahati diorang laa . diorang jeles dengan hunbungan kite . tu la diorang cakap camtu' Echam cakap 'yelaa . saya dengar cakap awak jer :) sayang awak' aduhh . cair saya time dia cakap camtu . HAHAHAHA ! ILOVEYOU , ECHAM ! :D penutup story )': time nak balik tu , kitaorang pergi tunggu bas kat BUSSTOP , sedih sesangat tau . ye laa . sedih coz tinggalkan Echam . kalau dapat , nak always bersama . tau tak kenapa yang saya rasa Echam ni JODOH saya . takpee , JODOH kat tangan Tuhan , Dia Yang Maha Mengetahui . JODOH tak kan kemana-mana , rite ? (': time balik tuu , saya menanggis tetiba jer . yelaa . sedih :'( tu dia cakap 'nape nanggis ni sayang ? kalau saya ada buat salah , saya minta maaf ' so , saya geleng kepala jer . nak cakap pun tak dapat coz dah nanggis time tuu . tahan jer laa . dia minta maaf coz before saya menanggis tu , kitaorg bertiga Nana ada bergurau . tu la dia ingat saya ambil hati . takde laa . saya HAVEFUN time tuu . cuma sedih kat dalam hati . bas pun dah datang time tu , saya pegang tangan dia erat-erat . rasa taknak lepas je tau :'( tu laa , terpaksa lepas coz bas pun dah sampai kat depan mata kitaorg . time dalam bas tu , saya luah semua kat Nana . aduhh . kalau la dapat ulang balik masa tuu and lambatkan jam time tu , huhh ! betapa Happy saya (': takpee . Echam nak saya HANGOUT dengan dia lagi hari Sabtu (31/12/2011) ni , saya cakap 'tengok la dulu kalau Nana dapat HANGOUT sama' dia cakap lagi 'last saya HANGOUT time tuu , sayang . hope awak dapat:'(' InsyaAllah , sayang :') aduhh . saya harap Nana dapat HANGOUT Sabtu nii . amiiinnnn (':

sampai sini jer Update Blog kali ni :') hope korang enjoy Menbaca . jangan lupa FOLLOW lepas tuu :D Thans coz dah sudi Baca and Follow :)) 
las word for me , IMISSYOU , ILOVEYOU , ECHAM ! (':

No comments:

Post a Comment